A személyszállítási ágazat vállalkozóinak gyorsabban kell dönteniük az alternatív meghajtásra történő átállás kérdésében, mint az áruszállítóknak. Az EU Bizottság azt javasolja, hogy 2030-ra valamennyi városi busz zéró károsanyag-kibocsátással közlekedjen. A legnagyobb buszgyártók 2030-tól már nem forgalmaznak robbanómotoros városi buszokat.
A német kormány 2030-ig megduplázza a hidrogénelőállítást. Az intézkedéstől a közlekedési ágazat CO2 kibocsátásának a csökkenését és az energiaellátás javulását várják. A hidrogénelosztási hálózat kiépítése már megkezdődött. Az autópályák ellátására megépült egy 1800 km hosszú csőhálózat és ősszel megkezdődik a főútvonalak és a vidéki utak ellátását szolgáló új csőhálózat kiépítése is.
Forrás: Omnibusrevue
Minden jog fenntartva!
Ha a cikkből idézni szeretne, vagy az adatait fel kívánja használni, kérjük, linkkel jelölje meg a forrást.
Ha az egész cikket közölni szeretné, kérjük, forduljon szerkesztőségünkhöz.